Šios pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės)
nustato asmens, įsigyjančio prekes UAB Elmitra (toliau – Parduotuvė)
elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas) ir UAB Elmitra (toliau –
Pardavėjas), juridinio asmens kodas 302497550, registruotos buveinės adresas
Raudondvario pl. 150, LT-47175 Kaunas, PVM mokėtojo kodas LT 100005536316
duomenys apie bendrovę kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos Juridinių
asmenų registre, kontaktinis telefono numeris +370 684 29 777, elektroninio
pašto adresas info@elmitra.lt,
tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes
elektroninėje parduotuvėje.
1. BENDROSIOS
NUOSTATOS
1.1. Šios Taisyklės yra teisiškai privalomas
dokumentas. Pirkėjui nusprendus įsigyti prekes iš Parduotuvės ir įvykdžius
Taisyklėse numatytus reikalavimus, Taisyklės tampa pirkimo-pardavimo sutartimi
tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.
1.2. Pirkėjas prekes Parduotuvėje gali įsigyti tik
susipažinęs su Taisyklėmis ir įsipareigojęs jų laikytis bei jas vykdyti.
Pirkėjui siūloma su Taisyklėmis susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu. Jei
Pirkėjas atlieka užsakymus Parduotuvėje, laikoma, kad jis perskaitė Taisykles,
jas suprato ir su jomis sutiko.
1.3. Prieš renkantis prekes, atliekant užsakymą ar kitaip naudojantis
Parduotuve, Pirkėjas privalo susipažinti su Parduotuvės privatumo politika. Jei
Pirkėjas atlieka užsakymus, užpildo Parduotuvėje esančias formas ar kitaip
naudojasi Parduotuve, laikoma, kad jis susipažino su privatumo politika bei su
ja sutinka.
1.4. Pardavėjas turi teisę keisti Taisykles. Taisyklių
pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo Parduotuvėje. Jei Pirkėjas po Taisyklių
pakeitimų paskelbimo naudojasi Parduotuve, laikoma, kad jis sutinka su
Taisyklių pakeitimais.
1.5. Prekybos veikla Parduotuvėje vykdoma iš Lietuvos
Respublikos teritorijos.
1.6. Elektroninės prekybos veikla vykdoma https://www.elmitra.lt el.
parduotuvėje.
2.
PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
2.1. Įsigyti prekes Pirkėjas gali:
2.1.1. Užsiregistruodamas Parduotuvėje – įvesdamas
registracijoje prašomus duomenis;
2.1.2. Nesiregistruodamas Parduotuvėje – kaip
neregistruotas Pirkėjas.
2.2. Pirkimo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo
to momento, kai Pirkėjas pagal Pardavėjo nurodymus Parduotuvėje pasirenka
norimą prekę bei suformuoja prekių krepšelį, nurodo prekių atsiėmimo būdą,
kitus būtinus duomenis, susipažįsta Pardavėjo pateiktomis Taisyklėmis ir (arba)
pirkimo sąlygomis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“ / „Apmokėti“, atlieka
išankstinį apmokėjimą, jei toks yra numatytas, ir Pardavėjas praneša apie
Pirkėjo užsakymo patvirtinimą.
2.3. Pirkimo-pardavimo sutartis yra sudaroma
kiekvienam Pirkėjo užsakymui.
2.4. Pirkimo-pardavimo sutartis laikoma įvykdyta, kai
prekės perduodamos Pirkėjui Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų
nustatyta tvarka.
2.5. Pardavėjas dėl svarbių priežasčių gali
netvirtinti Pirkėjo užsakymo, pavyzdžiui, jei Pirkėjas neatitinka Pirkėjui
keliamų reikalavimų (pavyzdžiui amžiaus), neįvykdo visų prekės užsakymo sąlygų,
Pardavėjas neturi Pirkėjo norimos prekės, Pirkėjas nepatvirtino sutikimo su
Taisyklėmis, Pirkėjas, Pardavėjo nuomone, atlieka didmeninius pirkimus ir
(arba) dėl kitų priežasčių, kurios individualiai nurodomos Pirkėjui.
2.6. Sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis yra saugoma
Pardavėjo duomenų bazėje.
2.7. Jei pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus tam
tikras prekes gali įsigyti tik tam tikras sąlygas (pavyzdžiui amžiaus)
atitinkantys asmenys ir, bet kuriuo metu iki pirkimo-pardavimo sutarties
įvykdymo, paaiškėja, kad jas užsakęs ir (arba) atsiimantis asmuo neatitinka
tokių reikalavimų, prekės Pirkėjui nėra perduodamos. Tokiu atveju Pirkėjui
gražinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius Pardavėjo patirtas jų
pristatymo išlaidas.
3. PIRKĖJO
TEISĖS IR PAREIGOS
3.1. Pirkėjas turi teisę:
3.1.1. pirkti Parduotuvėje, laikydamasis Taisyklių,
Pardavėjo instrukcijų ir Lietuvos Respublikos teisės aktų;
3.1.2. Pirkėjas-vartotojas turi teisę atsisakyti
pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos Parduotuvėje, pranešdamas apie tai
Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų Civilinio kodekso ir
šių Taisyklių nustatyta tvarka;
3.1.3. grąžinti ir (arba) pakeisti nekokybiškas ir
(arba) netinkamai sukomplektuotas prekes, pasinaudoti prekėms taikomomis
garantijomis;
3.1.4. į kitas Taisyklėse ir (arba) Lietuvos
Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
3.2. Pirkėjas įsipareigoja:
3.2.1. sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, kitus
mokėjimus, nurodytus užsakant prekes ir priimti / atsiimti užsakytas prekes;
3.2.2. priimdamas / atsiimdamas prekes jas apžiūrėti
ir patikrinti, taip pat informuoti Pardavėją apie siuntos sugadinimą, aiškiai
matomus prekės defektus, prekės modelio, komplektacijos neatitikimą Pirkėjo
užsakymui;
3.2.3. patikrinti, ar įsigyta prekė yra kokybiška, ir
nedelsiant informuoti Pardavėją apie pastebėtus prekės kokybės trūkumus, kurių
nebuvo galima pastebėti prekės perdavimo metu;
3.2.4. apmokėti prekės grąžinimo išlaidas, jei jos
tenka Pirkėjui;
3.2.5. nedelsiant atnaujinti informaciją, jei
pasikeitė Pirkėjo duomenys, reikalingi prekių pristatymui ir pirkimo –
pardavimo sutarties vykdymui;
3.2.6. neperduoti tretiesiems asmenims prekės užsakymo
numerio, užsakymo dokumentų, Parduotuvės slaptažodžio ar kitų duomenų, kurie
leistų trečiajam asmeniui be Pirkėjo žinios ir sutikimo atsiimti prekes už
Pirkėją;
3.2.7. nenaudoti Parduotuvės tokiu būdu, kuris gali
sukelti pavojų tinkamam Parduotuvės veikimui, saugumui, vientisumui ar riboti
kitų asmenų galimybę pasinaudoti Parduotuve;
3.2.8. laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos
Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
4. PARDAVĖJO
TEISĖS IR PAREIGOS
4.1. Pardavėjas turi teisę:
4.1.1. be išankstinio perspėjimo apriboti ar
sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Parduotuve jei Pirkėjas bando pakenkti
Parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui ir (arba) pažeidžia savo pareigas.
Pardavėjas neatsako už jokius tokiais veiksmais sukeltus neigiamus padarinius
Pirkėjui;
4.1.2. riboti ar uždrausti didmeninius pirkimus;
4.1.3. laikinai arba visam laikui nutraukti
Parduotuvės veiklą, keisti Parduotuvę ar atskiras jos dalis, visą ir bet kokį
jos turinį, riboti joje atliekamus pirkimus, pakeisti Parduotuvės veiklos
internetinį adresą, riboti registruotų Pirkėjų skaičių, apie tai iš anksto
nepranešęs Pirkėjui. Pardavėjas neatsako už jokius tokiais veiksmais sukeltus
neigiamus padarinius Pirkėjui;
4.1.4. pakeisti Taisykles, prekių̨ kainas, pirkimo
sąlygas ir (arba) bet kokias kitas su Parduotuve susijusias instrukcijas, apie
pakeitimus paskelbdamas Parduotuvėje;
4.1.5. atšaukti užsakymą, esant pagrįstoms, nuo
Pardavėjo nepriklausančioms aplinkybėms.
4.2. Pardavėjas įsipareigoja:
4.2.1. laiku ir tinkamai perduoti / pristatyti prekę
Pirkėjui;
4.2.2. jei dėl svarbių priežasčių Pardavėjas negali
pristatyti prekės Pirkėjui, pasiūlyti Pirkėjui analogišką ar savo savybėmis
itin panašią prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti tokią prekę, nedelsiant
grąžinti Pirkėjui jo sumokėtus pinigus;
4.2.3. negalėdamas pateikti Pirkėjui prekės, grąžinti
už trūkstamą prekę arba už visą užsakymą Pirkėjui jo sumokėtus pinigus per 7
dienas;
4.2.4. sudaryti sąlygas Pirkėjui naudotis Parduotuve;
4.2.5. gerbti Pirkėjo privatumą, saugoti jo duomenų
slaptumą.
5. PREKIŲ
KAINA IR APMOKĖJIMAS
5.1. Prekių kainos yra nurodomos eurais su įskaičiuotu
pridėtinės vertės mokesčiu. Prekės Pirkėjui parduodamos kainomis,
galiojančiomis Parduotuvėje užsakymo pateikimo momentu. Konkreti prekių kaina
ir už prekes mokėtina suma Pirkėjui yra parodoma atliekant užsakymą. Jei
Pirkėjas nesutinka su kaina, jis negali tęsti prekių užsakymo.
5.2. Pardavėjas Parduotuvėje gali nustatyti minimalų
prekių krepšelį, tai yra mažiausią sumą, už kurią prekių turi įsigyti Pirkėjas.
Minimalaus krepšelio dydis parodomas prieš atliekant užsakymą.
5.3. Jei Pardavėjas nenurodo kitaip, prekių pristatymas yra mokamas. Pirkėjo
pasirinktų prekių pristatymo mokestis parodomas Pirkėjui prieš patvirtinant
užsakymą. Po užsakymo patvirtinimo prekių pristatymo mokesčio dydis
nekeičiamas.
5.4. Pirkėjas už prekes gali atsiskaityti tokiais
būdais:
5.4.1. Išankstinis apmokėjimas – grynaisiais pinigais,
atvykstant adresu Raudondvario pl. 150, Kaunas arba apmokant išankstinę
sąskaitą.
5.4.2. Apmokėjimas atsiimant prekes – grynaisiais
pinigais, atvykstant adresu Raudondvario pl. 150, Kaunas.
5.4.3. Kita – apmokėjimas per bankinę sistemą.
5.5. Pirkėjas už prekes privalo sumokėti ne vėliau
kaip per 24 valandas nuo užsakymo atlikimo (išskyrus, kai mokama prekių
atsiėmimo metu ar vėliau). Apmokėjimas laikomas atliktu kai visa mokėtina suma
įskaitoma Pardavėjo sąskaitoje. Pirkėjui laiku neatlikus mokėjimo, laikoma, kad
jis atsisakė pirkti prekes ir Pardavėjas turi teisę, iš anksto nepranešęs
Pirkėjui, anuliuoti jo užsakymą.
5.6. Pirkėjo užsakymas pradedamas vykdyti ir prekių pristatymo terminas
pradedamas skaičiuoti tik po to kai Pardavėjas gauna patvirtinimą apie Pirkėjo
mokėjimą. Kai Pirkėjas už prekės atsiskaito jų pristatymo metu, Pirkėjo
užsakymas pradedamas vykdyti ir prekių pristatymo terminas pradedamas
skaičiuoti po užsakymo atlikimo.
5.7. Sąskaita-faktūra už prekes Pardavėjo nuožiūra
Pirkėjui pateikiama jo nurodytu el. pašto adresu po užsakymo pateikimo ar
prekių pristatymo arba įteikiama Pirkėjui pristačius / atsiimant prekes.
6. PREKIŲ
PRISTATYMAS
6.1. Prekės pristatomos Lietuvoje (išskyrus Kuršių
Neriją – dėl pristatymo į Kuršių Neriją pirkėjas privalo pristatymo sąlygas
suderinti su Pardavėju individualiai).
6.2. Pirkėjas pasirenka prekių pristatymo būdą iš
Parduotuvėje nurodytų variantų. Prekės gali būti pristatytos:
6.2.1. Pirkėjui prekes atsiimant Pardavėjo nurodytose
prekių atsiėmimo vietose: Raudondvario pl. 150, Kaunas;
6.2.2. Per kurjerius;
6.2.3. Paštomatu.
6.3. Apie prekių pristatymo terminus, tikslią prekių
pristatymo datą ir laiką, ar galimybę atsiimti prekes pačiam Pirkėjas
informuojamas el. paštu ir (arba) telefonu. Šie terminai netaikomi, kai
Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių ir Pirkėjas informuojamas apie jo
užsakytų prekių trūkumą. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant
susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
6.4. Prekė Pirkėjui pristatoma ir perduodama Pirkėjo
nurodytu adresu. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats arba užsakyme
nurodyti prekes priimančio asmens kontaktus. Tuo atveju, kai Pirkėjas prekių
pats priimti negali, o prekės pristatytos bei perduotos nurodytu adresu ir
remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti
Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6.5. Jei Pirkėjas neatsiima prekės ir, Pardavėjui
susiekus, neduoda kitų nurodymų dėl prekės perdavimo, arba Pardavėjui
nepavyksta susiekti su Pirkėju, laikoma, kad pirkimo-pardavimo sutartis
pasibaigė. Tokiu atveju Pardavėjas grąžina Pirkėjui jo sumokėtus pinigus.
6.6. Priimdamas prekes, Pirkėjas privalo patikrinti
siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą. Nustačius siuntos pakuotės
pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimo,
Pirkėjas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti pristatymo
patvirtinime ar siuntą pristačiusio asmens pateiktose formose. Tokiu atveju
laikoma, kad prekės pristatytos pažeistoje pakuotėje, tačiau prekių kiekis,
kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas ir prekių pristatymas
yra atliktas tinkamai.
6.7. Nustačius prekių kokybės, kiekio ir (arba)
asortimento neatitikimą, Pirkėjas gali nepriimti tokios prekės. Apie atsisakymą
priimti prekę ir rastus pažeidimus Pirkėjas privalo pažymėti pristatymo
patvirtinime ir (arba) siuntą pristačiusio asmens pateiktose formose.
6.8. Pirkėjui priėmus siuntą be pastabų laikoma, kad
prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė,
asortimentas atitinka pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas.
6.9. Perduodant prekes Pirkėjo gali būti prašoma
pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, taip pat Pardavėjo Pirkėjui
atsiųstą informaciją apie užsakymą.
6.10. Prekė laikoma perduota Pirkėjui:
6.10.1. Kai Pirkėjas (jo atstovas) priima prekę
Pardavėjo veiklos vietoje;
6.10.2. Prekę pristačius Pirkėjo užsakyme nurodytu
adresu ir prekę priėmusiam asmeniui pasirašius prekių priėmimo kvite ar
sąskaitoje-faktūroje, ar kitame prekių pristatymo dokumente.
6.11. Jei prekės nepristatomos laiku, Pirkėjas
nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 1 dieną apie tai informuoja Pardavėją.
Priešingu atveju Pirkėjas negali reikšti Pardavėjui reikalavimų dėl prekių
pavėluoto pristatymo.
6.12. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už
prekių pristatymo terminų pažeidimą, jei prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba
pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių
aplinkybių. Pardavėjui dėl tokių priežasčių gražinta prekė nebus pakartotinai
siunčiama Pirkėjui iki Pirkėjas neapmokės papildomų pristatymo išlaidų.
7. PREKĖS
KOKYBĖ
7.1. Parduodamų prekių savybės bendrai nurodomos prie
kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Parduotuvėje esančios prekės savo spalva,
forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir
spalvos dėl Pirkėjo naudojamų elektroninių prietaisų ypatybių ar kitų techninių
priežasčių̨, taip pat atsižvelgiant į protingai galimus išvaizdos
neatitikimus.
7.2. Jei Parduotuvėje nėra pažymėta kitaip,
Pirkėjų-vartotojų įsigytoms prekėms taikoma įprastinė 2 metų prekių kokybės
garantija.
7.3. Pirkėjų-verslininkų įsigytoms prekėms taikoma 12
mėnesių garantija.
7.4. Tais atvejais, kai konkrečių prekių atžvilgiu
nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Pardavėjas įsipareigoja
tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė
tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.
7.5. Esant nekokybiškai prekei, bendru sutarimu Pirkėjas turi teisę pasilikti
prekę su defektais bei atgauti dalį už tokią prekę sumokėtos kainos.
8. TEISĖ
ATSISAKYTI SUTARTIES. PREKIŲ GRĄŽINIMAS
8.1. Pirkėjas-vartotojas turi teisę nenurodydamas
jokios priežasties per 14 dienų nuo to laiko kai Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo
(išskyrus vežėją) gauna prekę, atsisakyti nuotolinės ne prekybos vietoje
sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties. Pirkėjui viena sutartimi įsigijus kelias
prekes, jo atsisakymo teisė galioja tiek visų, tiek ir dalies prekių atžvilgiu.
Taisyklių 8.2. – 8.7 punktuose nurodytos sąlygos yra taikomos, kai prekes
grąžina Pirkėjas-vartotojas.
8.2. Pirkėjo-vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos
patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims:
8.2.1. paslaugų sutartims, kai paslaugos, vartotojo
sutikimu jam buvo visiškai suteiktos iki pareiškimo apie sutarties atsisakymą;
8.2.2. sutartims dėl pagal specialius vartotojo
nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios
gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl
prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
8.2.3. sutartims dėl greitai gendančių prekių ar
prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
8.2.4. sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir
kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
8.2.5. sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl
savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
8.2.6. sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų
arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
8.2.7. sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių
ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;
8.2.8. sutartims dėl apgyvendinimo, prekių vežimo,
automobilių nuomos, viešojo maitinimo ar laisvalaikio paslaugų, jeigu sutartyje
nustatyta konkreti paslaugų teikimo data ar laikotarpis;
8.2.9. sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio
teikimas buvo pradėtas vartotojui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad
dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties;
8.2.10. kitoms Civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 2 dalyje numatytoms
sutartims.
8.3. Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties,
Pirkėjas privalo Pardavėjui el. paštu: info@elmitra.lt,
pranešti apie savo sprendimą pateikdamas nedviprasmišką pareiškimą, taip pat
pateikti prekės įsigijimą patvirtinančius dokumentus (sąskaita-faktūra, kvitas
ir pan.). Kad būtų laikomasi atsisakymo termino pakanka, jog Pirkėjas nusiųstų
pranešimą apie tai, kad pasinaudoja savo teise atsisakyti pirkimo-pardavimo
sutarties prieš pasibaigiant atsisakymo laikotarpiui.
8.4. Pateikęs raštišką pranešimą apie sutarties atsisakymą ir kitą Pardavėjo
nurodytą informaciją, Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo
tokio pranešimo pateikimo Pardavėjui dienos, privalo išsiųsti / perduoti prekes
Pardavėjui ar Pardavėjo nurodytam atstovui. Pirkėjas taip pat gali pristatyti
prekę pats Pardavėjui adresu: Raudondvario pl. 150 Kaunas nuo 8:00 iki 16:00
val., kiekvieną darbo dieną.
8.5. Už prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atsako
Pirkėjas. Pirkėjui tenka tiesioginės prekės grąžinimo išlaidos, nebent
Pardavėjas, po pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo, Pirkėjui nurodo
kitaip. Pardavėjas neprivalo atlyginti Pirkėjui papildomų išlaidų, atsiradusių
dėl to, kad šis pasirinko kitą, negu Pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis
prekių grąžinimo būdas.
8.6. Pirkėjui pinigai už grąžinamą prekę, įskaitant ir
pristatymo išlaidas, grąžinami po to, kai prekės yra grąžinamos Pardavėjui. Kai
prekės grąžinamos per tarpininkus (kurjerius), pinigai Pirkėjui grąžinami
pavedimu į tą sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas arba Pirkėjo atskirai
nurodytą sąskaitą, jei mokėjimas buvo atliktas ne pavedimu. Grąžinus prekes
tiesiogiai Pardavėjui, pinigai grąžinami – grynaisiais pinigais iki 199,99 Eur
arba, jeigu grąžintina suma virš 200,00 Eur, pavedimu į tą sąskaitą, iš kurios
buvo atliktas mokėjimas, arba Pirkėjo atskirai nurodytą sąskaitą, jei mokėjimas
buvo atliktas ne pavedimu.
8.7. Pardavėjas nelaikomas pažeidusiu pinigų grąžinimo
sąlygas, jei pinigų jis negali perversti dėl Pirkėjo kaltės (delsimo grąžinti
prekes, informacijos apie prekės išsiuntimą nepateikimo, netikslių duomenų ar
pan.).
8.8. Kitais, nei sutarties atsisakymas, atvejais,
Pirkėjas, kai jam nepatinka prekės forma, dydis, spalva, modelis ar
komplektiškumas, turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos,
jeigu Pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke.
Jei Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai Pirkėjas turi teisę
grąžinti prekę Pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Dalis kokybiškų
prekių, taip pat tinkamai suteiktos paslaugos, negali būti grąžinamos. Nekeičiamos
ir negrąžinamos prekės yra nurodytos Mažmeninės
prekybos taisyklėse“, patvirtintose LR Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d.
nutarimu Nr. 697.
8.9. Pirkėjas nekokybiškų prekių pardavimo atveju gali
prašyti pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamą, sumažinti prekės kainą,
grąžinti prekę bei atgauti už ją sumokėtus pinigus. Nekokybiškų prekių keitimas
ir grąžinimas vykdomas šių Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų
nustatyta tvarka. Nekokybiškos prekės grąžinamos Pardavėjo sąskaita.
8.10. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių
sąlygų: prekė turi būti originalioje ar kitos rūšies tvarkingoje pakuotėje;
prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta; prekė turi būti nenaudota, nepraradusi
prekinės išvaizdos, tai yra nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės
plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška
prekė); prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimą patvirtinančią sąskaitą- faktūrą
ar kvitą, ir užpildyti prekių grąžinimo prašymą.
8.11. Jeigu grąžinama prekė nėra pilnai
sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga ir (arba) netinkamai supakuota,
Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės ir negrąžinti Pirkėjo
sumokėtų pinigų už grąžinamą prekę.
8.12. Prieš grąžindamas ar keisdamas nekokybiškas
prekes, taip pat tais atvejais, kai kokybiškos prekės grąžinamos ne dėl
sutarties atsisakymo Pirkėjas-vartotojas susisiekia su Pardavėju šiose
sąlygose nurodytu telefonu arba el. paštu ir suderina prekių grąžinimo ar
keitimo sąlygas.
8.13. Pirkėjai-verslininkai dėl Prekių grąžinimo ar keitimo, turi susisiekti
el. paštu.
9. ŠALIŲ
ATSAKOMYBĖ
9.1. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės tais
atvejais, kai nuostoliai atsiranda dėl to, kad Pirkėjas, neatsižvelgdamas į
Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Taisyklėmis
ir (arba) pirkimo-pardavimo sąlygomis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.2. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius
nuostolius, nebent teisės aktai numato kitaip.
9.3. Pardavėjas neatsako už pirkimo-pardavimo sutarties nevykdymą ir (arba)
prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų
kaltės ar dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai
numatyti pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo metu ir negalėjo užkirsti kelio
šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui (force majeure aplinkybės). Jei
nurodytos aplinkybės trunka ilgiau kaip 1 mėnesį, šalys tarpusavio susitarimu
gali nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį.
10.
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
10.1. Parduotuvėje pateikiama informacija: Taisyklės,
informacija apie Pardavėją, siūlomas prekes bei jų savybes, Pirkėjo teisės
atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties įgyvendinimo tvarka, Pardavėjo teikiamos
prekės priežiūros paslaugos bei garantijos ir pan. laikoma pateikta Pirkėjui
raštu.
10.2. Taisyklėms ir pirkimo-pardavimo sutarčiai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra
taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
10.3. Pardavėjas gali bet kuriuo metu perleisti savo teises ir pareigas,
kylančias iš šių Taisyklių tretiesiems asmenims be Pirkėjo sutikimo ir jam apie
tai nepranešęs.
10.4. Visi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo kilę nesutarimai dėl Taisyklių yra
sprendžiami derybų keliu. Šalims neišsprendus ginčo derybų būdu per 30 dienų,
ginčai galutinai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
10.5. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g.
25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
10.6. Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių
pažeidimų pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
10.7. Šios taisyklės atnaujintos 2023-10-13 15:00.